Svart som i en vante

Nuförtiden är det verkligen mörkt när man kör hem, vissa dagar känns det som att köra runt i en vante så mörkt är det. Det skulle nog underlätta en aning om vägskyltarna och reflexpinnarna syntes så att man hade någonting att orientera sig efter, vet inte om de är skitiga eller bara gamla men syns, det gör de verkligen inte.
Nåt som är mysigt dock, det är att köra förbi Leksandsbröds fabriken, det luktar så gott! Värsta mysiga, man får passa på att njuta dom få andetag som berörs, sånt gör mig glad.


Istället för ett eget slutord tänker jag citera ett som jag tycker är underbart av Clara:

"Jag är pånyttfödd! Jag lever! Jag är fri!

Jag måste gå och kissa!

Adjö"


Kommentarer
Postat av: Maja

Haha, jag älskar när du rättar mig!!

2009-01-16 @ 20:26:56
URL: http://trasselmaja.blogg.se/
Postat av: Maja

Bästa är att när det väl kommer (inte ofta alltså) så är det sådär naturligt i förbifarten, så att man inte riktigt märker det, men ändå lär sig av det ;) Uppskattas med andra ord.



Jag får alltså panik av att lärare bara berömmer oss hela tiden, hur ska vi då kunna bli bättre?! Trevlig helg till dig med :) Kram

2009-01-16 @ 22:42:31
URL: http://trasselmaja.blogg.se/
Postat av: Little Peaché

haha ja hon är rolig hon!



Och du har en hemskt trevlig blogg!



mvh Little Peaché

2009-02-06 @ 23:43:31
URL: http://littlepeache.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0