Morbida viktväktare...

Så har det skett, mitt första möte. Jag kan dock inte påstå att jag fått slå hål på så många av mina fördommar än så länge. Det fanns stunder då jag hade lite "sekt-känsla", men överlag ser jag possitivt på situationen jag försatt mig i. Medelålder på minst över 40 och det är ju bara för att vi var ganska många under 30 år (läs: ca. 5 st.). Det pratades en hel del om motivation och frågan slängdes ut till oss deltagare om vad som motiverar oss varpå en tant (ja jag sa de!) avslöjade vad hennes motivation kom från:

"Alla dom här tv-programmen som går nu, t.ex. CSI osv. där de obducerar människor... När jag dör vill jag inte ligga där på bordet och bli öppnad och vara så stor, därför vill jag gå ner i vikt. Det är ju säkert fler än jag som tänker det men det är jag som säger det."  (fritt citerat av mig)

Jag tror inte det va!? Hmm.... intressant var det i alla fall =)

Kommentarer
Postat av: C

Haha, de hade jag velat höra..=)Hur har din första dag gått då?

2009-03-31 @ 16:42:00
URL: http://millizmilliz.blogg.se/
Postat av: David

Jag älskar den tanten! GAAHAHAHAH!! XD XD så sjukt kul kommentar!

2009-04-05 @ 21:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0