Vårtecken

Idag såg jag årets första påskkärring utanför Ica, hon hade stentvättade jeans och rutigt huckle =P

På väg till affären upptäckte jag att bromsarna på min bil inte alla tar lika fort som på Eriks bil, i min bil får man verkligen hoppas att det inte springer ut barn ur en buske rakt framför bilen för den har endast förmågan att sådär lite mjukt och långsamt bromsa in...

På förmiddagen var vi ute och finåkte, i traktorn! Jag fick t.o.m. köra den =) men inte förän vi kommit upp i skogen... Erik har någon idé om att man måste kunna känna vart man ligger med traktorn och lite sådär innan man får köra på vägen. Bromsarna i traktorn tar ju bara om man samtidigt kopplar, det upptäckte vi att jag inte visste när jag kom nerdundrande (läs: typ 8 km/h) för skogsbilvägen och nästan körde rakt ut i korsande bilväg =P Jag kan se att han har en poäng.



Vi hann ju med att gå en liten skogspromenad med när vi ändå var där uppe.



En rotvälta, man ska inte gömma sig under en sån...



Vi såg en smurf i skogen!



Timmer luktar ju så gôtt!



Erik tog ett högst improviserat glädjeskutt =)


Kommentarer
Postat av: Marre

ni är ju för sköna ;P

2009-03-21 @ 19:56:17
Postat av: malin

ni är så fina och sköna filurer :)

2009-03-21 @ 22:07:07
Postat av: me

Haha fina bilder :)!

2009-03-21 @ 22:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0