Idétorka ft. Minnestorka

Jag vet inte hur många gånger jag haft bra idéer om vad jag vill skriva här, men så fort jag satt mig vid datorn så är de alla som bortblåsta.

Idag har vi varit på ett kort men ändock trevligt 85-års kalas.


Mina dagar fylls så fort, och jag hinner ingenting jag vill. Jag vill läsa böcker, som jag har valt. Jag vill gå ut och gå i det fina vårvädret. Jag vill orka plocka iordning i mitt väldans fina kök =). Jag vill sortera min garderob! Jag vill använda min Label Maker.

Jag behöver mer tomhet!

Kommentarer
Postat av: Nina

hur får du dagarna att gå? jag vet inte alls vad ja ska göra lixom hehe

2009-04-26 @ 03:50:49
URL: http://memyselfandi.blogg.se/
Postat av: sara domström

Hej! Ett tips!! Gör en egen "att göra"-lista med vad du vill ha gjord först och sen lär det komma "tomgång" efteråt... det funkar hoppas jag. Och så har jag en mycket liten "ide"-bok, som jag brukar ta med mig överallt och klottra omedelbart på den så fort en ide ploppar upp. Jag har länkat din blogg till min blogg. Ok?:) Kraam o lycka till! Lyft på dig nu om du egentligen skulle kunna göra det som du gillar!!;) Kram

2009-06-02 @ 20:33:50
URL: http://dara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0