Torrschampoot är tillbaka

 Jag vill passa på att slå ett slag för Björn Axens "Styling Powder" många hårvårdsprodukter lovar mycket men håller inte så ofta det de lovat. Den här funkar faktiskt, mitt hått blev som rent igen, helt sjukt. Min mamma brukar berätta om när hon var ung och att de använde torrschampoo, nåt som jag aldrig hört talas om men gärna hade provat när ja va yngre, men nu är det alltså tillbaka! (Mig veteligen fanns det då ingen marknad för sådana typer av produkter för några år sedan?)
Finns att köpa på bl.a. Kicks (bra alternativ om man bor på landet).


(bild från pricerunner.se)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Funkar lika bra i storstan med! =) kram

2009-05-17 @ 15:47:38
URL: http://fabuloussisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0