Elementärt

Idag har jag varit på Jula och shoppat på uppdrag åt pappa. Jag har införskaffat en spånsug, en skarvstos, en cirkelsåg, en filtersäck och silvertejp. Låt gå för att jag skulle kunna ha köpt silvertejp till mig själv men resten ligger inte riktigt innom mitt element. Killen som hade den stora turen att få hjälpa mig måste ha varit måttligt road. Han fick springa och hämta alla grejer åt mig för jag hade nog som inte ens kunnat hitta dem om jag letat. Som filtret och skarvstosen, när han var på lagret och leta grejer så stod jag framför hyllan där de fanns och tittade men hade ingen aning! =)

Lite födelsedagslyx.

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Vi är 28 i min klass och tjänst vet jag inte. men trro vi är knappt 60 elever sammanlagt i alla tre klasserna

2009-08-26 @ 21:40:18
URL: http://rassemouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0