11/10 2008



Ett år har gått sedan vi gifte oss. Den gamla klyshan att tiden både har gått fort och långsamt stämmer verkligen inte. Vi är båda överens om att det mest bara känns otroligt längsedan. På ett bra sätt, jag vet inte hur men bra är det. Vi har ätit upp tårttoppen, den var god i år med, men vi orkade inte hela så resten fick vi bjuda bort.

Vi läste gulliga lappar som folk hade skrivit till oss på vår bröllopsdag, hälsningar ett år senare.

En av de bättre lapparna förärade vi med en hedersplats =)

Men det bästa av allt var nog det här:

Min alldeles egna ko! (den röda är bara en stand in) När hon bli stor kommer hon att få heta Eulalia, som ni kan se på hennes blivande skylt, och förhoppningsvis om hon är produktiv så kommer det att i framtiden finnas ett helt gäng Eulalior i ladugården. Allt tack vara mig, se det lönar sig att tjata. =P Måste gå och hälsa på henne någon dag, men inte än, kalvarna har någon orm som kan smitta.


Mina damer och herrar - Eulalia:

Tack älskling för den bästaste presenten någonsin!


Kommentarer
Postat av: Marie

Så söt!!!

2009-10-23 @ 22:34:09
URL: http://silverangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0