Maskerad vs. Mammas pojkar


Igår kväll stod valet mellan att gå på maskerad eller att stanna hemma och se på Mammas pojkar... den hjärndöda underhållningen vann. Erik däremot drog iväg utklädd till... ja han drog på sig en slips i alla fall, och om man jämför det med vad han dagligtvis har på sig mest så kvalificerar det nästan som utklädning.

Mammas pojkar då. Det kan bara finnas ett fåtal kategorier av människor som söker till ett sådant program.
Killarna - alltså jag vet inte, det är nästan så man undrar om de inte får betalt för att vara med, eller om produktionsbolaget bara har lockat med "lätta" tjejer.
Tjejerna - det finns de som är med för att få uppmärksamhet och bli B-kändis (som i alla dokusåpor).
Det måste finnas några som antagligen har blivit så brända i livet att de på allvar tror att detta kan vara deras sista chans att hitta kärleken.
Och till sist finner vi de naiva som kanske faktiskt på allvar tror att detta är ett seriöst upplägg och att den stora kärleken kan finnas där. Ledsen tjejer, men ett program som bygger på drama och intriger kan knappast klassas som seriöst i fråga om att hitta bestående kärlek, det är nämligen inte detta som ett förhållande bygger på.

Faktum kvarstår dock att det är ofantligt skojig underhållning, det erkänner jag villigt. Ett klagomål kan jag komma på och det är att utslagningscermonin vid poolen känns lite budget då de har valt att sända samma klipp med killarna varje vecka. Eftersom de upprepar exakt samma ord varje gång så är väll detta rimligt att anta... och i dagens rådande finanskris såg nog produktionsbolaget sin chans att tjäna in en slant på detta trix.

"Vi har ju inte pratat så mycket och jag har inte fått lära känna dig så det blir det ett nej för mig..."
                                                                                          

Kommentarer
Postat av: Zarah

Haha, jadu.. Jag tittade också lite på de efter lite tjat. Man tycker ju nästan synd om dom när mammorna öppnade mapparna ^^ :)

2009-10-30 @ 15:19:59
URL: http://tjomme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0