Nostaligitripp


Lovsångskväll med minimal uppslutning... som vanligt. =) Efteråt for vi till staden med alternativ för att äta på McDonalds! Det finns nog ingen snabbmatskedja som kan slå deras jordgubbsmilkshake, yumie! Efter att ha upprört mig över att det satt fjortiskillar inne på McDonalds och drack öl(!) åkte vi hemåt. SkipBo spelades tills trötthetsnivån hade kulminerat och klockan passerat tolv. Åh vad jag ångrar att jag inte har ett kort på när Maria totalt bryter samman av skratt och faller ihop i vår trapp när Erik hittar glasäggen i sängen. Senare hittar vi denna fina skapelse som jag dokumenterade.


Kommentarer
Postat av: Robert

nämen, var det en där oxå??

2009-09-21 @ 19:08:07
Postat av: erica

som om du inte visste de...

2009-09-22 @ 13:19:42
URL: http://icsiam.blogg.se/
Postat av: Robert

Jag hade ingen aning :D

2009-09-22 @ 17:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0