Vårt kylskåp har många magneter



Ett kylskåp ska vara levande, inte tomt och kalt.

Här finns tex. en bunt kuponger som jag då och då rensar igenom för att igen kasta de som datumet har gått ut på...


Ett tappert försök att få Erik att lära sig några bra tecken


USA resan samanfattad i magneter från några av alla delstater vi passerade under vår road trip!
  

  

Om man ser något varje dag så lär man sig det till slut... nja kanske inte med det var värt ett försök iaf
.
Jag är ju trots allt amerikan så några borde jag ju kunna.

Här har vi pennor


Och till sist en "house rule"

I like =)


Kommentarer
Postat av: Karin

Hej!

Hur jag hittade hit vet jag inte men jag gjorde det iaf :)



Tack för igår! kram

2009-09-14 @ 14:02:19
URL: http://karinmalmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0