Hur ska jag trassla mig ur den...

En kille sa det roligaste till mig en gång, bästa var att han kom på sig mitt i meningen och bara slutade prata.

Lite bakgrundsfakta: Under en period så hickade jag flera gånger om dagen, bara en eller två hickar åt gången. Mina hickar låter som ett litet pip, om man tänker sig Nasse i Nalle Puh hicka, så låter det ungefär. Denna period hade sin kulmen det året jag gick på Götabro Bibelskola, vilket en dag fick ovan nämda kille att beskriva ljudet. Det lät ungefär såhär:

E - "hick"
L - Jag kan inte fatta att ett så litet ljud kan komma från en så.....

...ja, hur hade han tänkt avsluta den meningen? Jag väljer att tro att han inte tänkt på det. =P


Kommentarer
Postat av: Helena

haha :) Ja det kan man undra. Du jag ringde till studiefrämjandet i Leksand. Pilates startar troligtvis v.40, de har haft lite problem med ledarna. Martina har vart sjukskriven och den andra ledaren har visst brutit ryggen! =O De sa iaf hon jag pratade med.. Men ska du gå fortsättningen? Och har du hittat bollen och pumpen än? :P Kram

2009-08-27 @ 20:02:56
URL: http://nenena.blogg.se/
Postat av: Robban

Tror han skulle fortsatt: "-enorm personlighet."

Vad kunde han tänkt på annars?.. ;-)

2009-08-27 @ 22:45:51
URL: http://buksvagern.blogg.se/
Postat av: erica

va fint sagt av dig robban =)

2009-08-28 @ 12:03:16
URL: http://icsiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0