Nytt utseende

Om du är frekvent besökare här kanske du med fasa, eller förtjusning, upptäckt att bloggen har antagit lite nya färger. Jag vill till dig som inte gillar det säga: Och!? För det gör jag! Och om ni bara visste hur många timmar det tog för mig att hitta bland alla koder för att få till det så som jag ville så skulle ni häpet dra efter andan och undra vilken sten jag bott under som inte kan fixa sådant på fem minuter. Trots detta är jag alldeles stolt över min insats och när jag får tid (läs: ork) så ska jag försöka hitta på något till toppen av bloggen, men tillsvidare så få ni "stå ut". =)

Kommentarer
Postat av: zaida

härligt med nya färger !

2009-08-26 @ 09:34:23
URL: http://zaida.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0