Spontant på landet


När man blir akut sugen på något på landet då sker följande:

Erik R - Ska vi äta lite glass?

Eric A - Vi har ingen glass...

Erik R - Hm... vad är klockan?

Eric A - typ halv 9.

Erik R - Ska vi åka till OK och köpa mjukglass?

Eric A - Jaaa!

I mörker och ösregn utan helljus åker vi mot centralorten och OK. Erik R glömmer bort att gasa för vi pratar så mycket och efter en stund upptäcker vi att det bildats en "liten" kö bakom oss. Väl framme går vi in på OK och beställer två mjukglass, dom måste ha undrat, kvart i 9 en regnig fredagkväll. På vägen hem hamnar vi i en långsam bilkö... Ironi.

                   

Kommentarer
Postat av: malin

jag tycker att jag känner igen honom, vem är det? kanske att jag bara sett honom någonstans men hans utseende fastnar liksom och jag undrar var jag sett honom...

2009-08-29 @ 13:17:00
Postat av: erica

Erik A eller Erik R? =)

2009-08-29 @ 14:05:02
URL: http://icsiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0