Gotland - The story (del 4) "En objuden gäst"


Fredag - Sitter på toa och filosoferar... uptäcker en högst ovälkommen besökare! Spindeln storlek stor sitter där nere under hadfatet mellan rören och tittar på mig, jo det är säkert! Så, hur mördar man en spindel med byxorna vid fotknölarna..? nej inga bra blixtsnabba ideér, rör på mig och spindeln smiter iväg bakom rören - fegis!



Kommer över mig själv, förtränger minnesbilden och går och lägger mig och ser på tv. Lite senare går jag in på toa igen, vem har inte vågat sig fram igen!? gick han på den lätta =P mhm... nu är jag i alla fall beredd, men rören är ivägen och han hinner reatreta bakom rören igen, skit också! Jag förstör han nät, hehehe! *evil* Går och lägger mig igen fast besluten att komma upp med en mer avancerad jakt plan, den här toan är inte stor nog för båda!
...bokstavligt talat =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0