Gotland - The Story (del 6)

Hade tänkt besöka missionskyrkan idag på förmiddagen men kom till sans och insåg att det var för långt att gå. Jag gick till Frälsis på eftermiddagen istället. Dom är intressanta med sina uniformer, jag vet inte vad jag hade förväntat mig faktiskt, fösökte ha ett öppet sinne och bara gå dit och kolla läget. Dom inledde mötet med att tala om att dom hade bestämmt att försöka hålla tiden lite bättre framöver så att det inte blev några flera-timmars-möten... spännande =) Dom hade faktiskt några lovsånger jag kände igen, och några jag inte kände igen. Hes som som rasp och kunde inte alls sjunga men provade lite i alla fall, det lät nog inge vidare =P

Tack Gud att du gjort oss till en kropp i dig, vart man än är!


En skojig hiss

Robert, har du sett en sån?

Kommentarer
Postat av: Robert

Jepp :D

2009-02-08 @ 18:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0