Ics I Am!

Jag älskar att slappa
Jag är dålig på att småprata
Jag lär mig genom att lyssna
Jag ser arg ut när jag är ledsen
Jag ser ledsen ut när jag är arg
En sen frukost är det bästa som finns
Jag känner inget behov av att hävda mig
Jag har svårt att hantera för stora förändringar
Jag får lov å pilla ögonpôrk minst tre ggr om dagen
Det är bara pappa som får kalla mig ics (även om folk försöker) =)
Jag är en av dom töntigaste människor jag känner och älskar det!
Jag har ofta åsikter om saker och jag står för dem
Jag pratar ofta mer än jag faktisk gör nåt åt saker
Att organisera saker får mig att bli lätt manisk
Jag blir lätt trött (speciellt när jag är sjuk)
Jag nyser när jag plockar ögonbrynen
Världen borde vara mer "svart och vit"
Jag älskar Ryvitas knäckebröd
Godis är min största last i livet
Jag är hellre hemma än borta
Jag är nöjd med vem jag är
Jag hatar att packa

Kan folk låta bli att ha en åsikt om hur jag ska? vara!

Det är olikheterna som gör helheten .

Kommentarer
Postat av: karin

Så lustigt - jag nyser också när jag plockar ögonbrynen! Trodde det var bara jag som hade nått fel på nervbanorna i fejan men det finns alltså fler med samma erfarenhet :-)

2009-02-21 @ 16:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0