Vart tog kläderna vägen..?

Sitter och tittar på Let's Dance, ett överlag mycket intressant och underhållande starfält iår =)
Men vart tog kläderna vägen? Förra veckan var det inte längre troschock som var det hetaste att uppröras över utan nu fick vi se en hel halv BH... Inte den övre halvan lite sådär så man ser kanten utan hela ena kupan i all sin glittrighet... Why?
Och vad är det med dessa förvirrade klänningar som "bidde en kjol" ? När misstaget uppdagades en halvtimme innan sändning tar man i största hast tag i första bästa trekantiga stuvbit, limmar på den över BH:n och fäster den lite fint fram på magen på kjolen - sen kan vi kalla det klänning..?
Det västa exemplet måste dock vara den utstyrsel som jag bara kan förmoda är ett resultat av en grov försovning, där dansaren vaknat,  trasslat in sig i lakanet och slängt sig iväg till inspelningsstudion i brist på bättre lösning.

Man får lov att läsa detta med en viss ton av ironi och skojighet men jag skulle lika gärna kunna säga det med yttersta allvar i rösten, jag lämnar det upp till dig att avgöra.
Jag intar dock platsen som moraltant utan större förbehåll.

Nekab är en slöja med bara hål för ögonen, jag trodde det var burkan men den hade visst nåt sorts galler för ögonen, intressant =) Förövrigt tycker jag att slöja är i många fall en hälsosam inställning till utseende i dagens samhälle, mer insida åt folket!

Erik sover...

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Mina

HAHAHAHA Jag VET vilket tonläge du har! (och är berädd att hålla med) puss söta du ;)

2009-01-17 @ 00:37:14
URL: http://minaonyourmind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0