Björn Hellberg


En del kanske anser att sitta hemma på en fredagskväll och titta på På Spåret är något av en pensionärssyssla, men då har man bara aldrig förstått hur bra det är! Tyvärr så är en era av bra programlederi nu avslutad och två nya ska ta över. Men jag vågar säga att det blir näst intill omöjligt att slå Ingvar Oldsbergs och framförallt Björn Hellbergs insatser över de senaste 20 respektiva 14 åren. Björn... denne GIGANT! En så otroligt störtskön människa, så torr och oväntad och klockren! Mitt favoritklipp är som följer:



I veckan sändes ett "best of" program om just På Spåret med Oldsberg och Björn och där fick man se en längre version av klippet, kanske ligger detta program fortfarande på svt play om man är mer nyfiken. Bara ett tips. =)

Kommentarer
Postat av: - H*

- hahahah ;p

Postat av: annebertelsen.blogg.se

kanske borde ge det en chans xD

2009-09-06 @ 16:50:55
URL: http://annebertelsen.blogg.se/
Postat av: David

Åh äntligen har jag hittat en kompis som har förstått vilken kvalitetsunderhållning på spåret är!!! Åh vad glad jag blev =) Måste se det där "best of"-programmet!;) kram

2009-09-06 @ 18:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0